Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky prevádzkovateľa internetového obchodu jazdeckyobchod.sk

pre kúpne zmluvy uzavreté prostredníctvom elektronického obchodu (jazdeckyobchod.sk)

Čl. 1 – Základné ustanovenia

(1) Kúpne zmluvy uzavreté prostredníctvom elektronického obchodu sa spravujú príslušnými ustanoveniami zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode, zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa, zákona č. 108/2000 Z. z .o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji ako aj zákona č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník a týmito všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej len „VOP“) upravujúcimi podrobnosti pri ich uzatváraní a realizácii.


(2) Prevádzkovateľom internetového obchodu jazdeckyobchod.sk je RAINHORSE, s.r.o., so sídlom Májová 21, 85101 Bratislava-Petržalka, IČO:47612347 , IČ DPH: SK2024047091, DIČ: 2024047091, zapísaná na Mestskom súde Bratislava 3, oddiel Sro, vložka č.97615/8 (ďalej iba „Prevádzkovateľ internetového obchodu“).

(3) Kontrolným orgánom je SOI Bratislava, zo sídlom Prievozská 32, 820 07 Bratislava 27..


(4) Prevádzkovateľ internetového obchodu zverejňuje zoznam tovarov, ktoré ponúka zákazníkovi a umožňuje zákazníkovi tovary objednávať prostredníctvom aplikácie na internetovej adrese: (ďalej jazdeckyobchod.sk tieto obchodné podmienky sú viazané na nákup v elektronickom obchode. Odoslaním objednávky formou elektronického obchodu zákazník vyjadruje, že si všeobecné obchodné podmienky prečítal v plnom rozsahu, porozumel ich obsahu a všetkým podmienkam a že s nimi súhlasí.


(5) Nákup tovaru prostredníctvom elektronického obchodu môžu uskutočňovať fyzické osoby a právnické osoby bez ohľadu na právnu formu.

Čl.2 – Informácie o tovare a cene

(1) Informácie o tovare uvedené v katalógu elektronického obchodu sú čerpané z verejne prístupných zdrojov a oficiálnych stránok výrobcu. Váha, rozmery a ostatné údaje o tovare obsiahnuté v katalógoch, prospektoch a iných písomnostiach predávajúceho umiestnenými na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho udávané výrobcom sa môžu odlišovať od skutočnosti o ± 3% z uvedenej hodnoty.


(2) Obrázky zobrazené pri výrobku môžu byť len ilustračné.


(3) Cena tovaru a ostatných služieb zahŕňa daň z pridanej hodnoty (DPH). Cena tovaru zahŕňa i recyklačné poplatky. V niektorých prípadoch cena nezahŕňa náklady na doručenie objednaného tovaru do miesta určenia, ktoré je poskytované ako doplnková služba. Všetky cenové akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ nie je pri konkrétnom výrobku uvedené inak.


(4) Prevádzkovateľ internetového obchodu si vyhradzuje právo upraviť cenu tovaru uvedenú v katalógu elektronického obchodu pri objednávkach všetkých výrobkov, pokiaľ zistí, že daná cena bola chybne uvedená. O tejto skutočnosti je prevádzkovateľ internetového obchodu povinný informovať zákazníka. Prevádzkovateľ internetového obchodu má pred potvrdením objednávky povinnosť vyžiadať od zákazníka súhlas so zmenou ceny podľa aktuálneho cenníka. Kupujúci má v takomto prípade právo od zmluvy odstúpiť.


(5) Pri nákupe v internetovom obchode nie je možné uplatnenie akýchkoľvek klubových, členských alebo zamestnaneckých zliav.

Čl.3 – Objednanie tovaru

(1) Pokiaľ nie je pri danom tovare uvedené inak, tovar, ktorý je uvedený v katalógu elektronického obchodu si zákazník objednáva postupom uvedeným v návode “Ako nakupovať”. Tento návod je umiestnený nižšie pod obchodnými podmienkami.


(2) Odoslanie objednávky nie je podmienené registráciou zákazníka v databáze prevádzkovateľa internetového obchodu ale je podmienené potvrdením súhlasu s VOP a spracovaním jeho osobných údajov v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.


(3) Po zaslaní objednávky bude zákazníkovi zaslaný informačný email s predmetom “Nová objednávka”, ktorý potvrdí zaradenie objednávky na spracovanie. Týmto zatiaľ nevzniká kúpna zmluva medzi dodávateľom a zákazníkom a ani sa nepotvrdzuje objednávka. Vám budú v prípade potreby zasielané všetky dalšie informácie ohladom Vašej objednávky.

Čl. 4 – Potvrdenie objednávky

(1) Po overení disponibility tovaru a platných cien prevádzkovateľ internetového obchodu objednávku zákazníkovi potvrdí telefonicky. Pri potvrdení bude stanovená celková cena objednaného tovaru a služieb a termín dodania. V prípade zistenia vyššej ceny má prevádzkovateľ internetového obchodu povinnosť vyžiadať od zákazníka súhlas so zmenou ceny podľa aktuálneho cenníka pred potvrdením objednávky. Udelením súhlasu zákazníka so zmenou ceny a následným potvrdením objednávky zo strany prevádzkovateľa internetového obchodu sa zmluvný vzťah považuje za uzavretý v zmysle príslušných ustanovení Občianskeho zákonníka.


(2) V prípade objednania tovaru, ktorý je potrebné pre zákazníka objednať, môže byť zákazníkovi účtovaná zálohová platba vo výške 20% z celkovej ceny objednaného tovaru. Vystavením zálohovej faktúry nevzniká kúpna zmluva. V tomto prípade pri stornovaní objednávky nebude zákazníkovi už zaplatená záloha vrátená. Termín dodania tovaru na objednávku je do 4 týždňov. Ak sa zákazník rozhodne, že miesto zálohovej platby zaplatí plnú sumu objednávky, 20% z tejto sumy je považovaných za zálohovú platbu, ktorá sa riadi ustanoveniami tohto odseku.

Čl.5 – Kúpna zmluva, odstúpenie od kúpnej zmluvy

(1) Kúpna zmluva medzi prevádzkovateľom internetového obchodu a zákazníkom vznikne vystavením daňového dokladu – faktúry, alebo pokladničného dokladu. Po vystavení faktúry, alebo pokladničného dokladu bude tovar odoslaný k zákazníkovi, ak si túto službu objednal.


(2) Zákazníkovi vzniká právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy za podmienok upravených zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji, a to do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru.


(3) Spotrebiteľ má právo v rámci tejto lehoty tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom “kamennom” obchode a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, charakteristík a fungovania tovaru. Spotrebiteľ je zodpovedný za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru. Odskúšať teda neznamená začať tovar používať a následne ho vrátiť predávajúcemu. Primeraná starostlivosť o tovar musí byť zachovaná.

(4) Vrátený tovar musí byť kompletný a nepoškodený. Nemôže niesť známky neprimeraného alebo nadmerného používania. Tovar musí byť vrátený so všetkým príslušenstvom. Odporúčame vám tovar poistiť. Zásielky na dobierku nepreberáme. Tovar zasielajte nepoužívaný a nepoškodený v vrátane príslušenstva (originálny doklad o kúpe, záručný list, návod na použitie atď.).

(5) Na odstúpenie od kúpnej zmluvy sa vzťahujú ustanovenia čl. 6, ods. 2, 3 a čl. 4, ods. 2..

(6) Ak sa prevádzkovateľ internetového obchodu a zákazník nedohodnú inak, zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy, v prípade tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť.

(7) V prípade platného a účinného odstúpenia od zmluvy vráti prevádzkovateľ internetového obchodu zákazníkovi zaplatenú kúpnu cenu najneskôr v lehote 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy prevodom na ním určený účet, alebo poštovou poukážkou. Ak je tovar vrátený nekompletný, poškodený, resp. v stave, z ktorého je zrejmé nedodržanie primeranej starostlivosti zo strany zákazníka, prípadne nadmerné neprimerané opotrebovanie tovaru zo strany zákazníka počas 14 pracovných dní, zákazník je povinný uhradiť prevádzkovateľovi internetového obchodu náklady, ktoré mu vzniknú pri uvádzaní výrobku do pôvodného stavu.

(8) Zákazník si svoje právo na odstúpenie od zmluvy môže uplatniť do 14 pracovných dní odo dňa doručenia tovaru, písomne, elektronickou poštou na adrese info@jazdeckyobchod.sk, alebo osobne v predajni prevádzkovateľa internetového obchodu, kde bol zakúpený. Telefonicky a zaslaním SMS správy právo na odstúpenie od zmluvy uplatniť nemožno. Odporúčame zákazníkovi po zaslaní žiadosti elektronickou poštou overiť si prijatie žiadosti telefonicky na t.č. predajne, kde bol výrobok zakúpený.

Čl. 6 – Viazanosť ponukou, stornovanie objednávky

(1) Prevádzkovateľa internetového obchodu je viazaný ponukou vrátane ceny tovaru od potvrdenia objednávky elektronickou správou s predmetom “Potvrdenie objednávky” až po uplynutie lehoty na dodanie, ktorá bola dohodnutá so zákazníkom.

(2) V prípade, že objednávka nebola potvrdená – minimálne však v lehote do 48 hodín od jej prijatia, má zákazník právo ju stornovať. V takomto prípade nie je zákazníkovi účtovaný storno poplatok.

(3) Po odoslaní e-mailového potvrdenia objednávky zákazníkovi už nie je možné objednávku stornovať a objednaný tovar bude doručený na poštovú adresu, ktorú zákazník uviedol v objednávke, resp. bude pripravený na dohodnutom mieste k osobnému odberu.


(4) Ak zákazník stornuje objednávku z dôvodu nedodržania publikovanej ceny alebo dodacej lehoty prevádzkovateľom internetového obchodu, storno poplatok mu nebude účtovaný a uhradená záloha mu bude vrátená prevodom na ním určený účet, alebo poštovou poukážkou.


(5) Zákazník môže objednávku stornovať zaslaním žiadosti na emailovú adresu info@jazdeckyobchod.sk, alebo osobne v predajni prevádzkovateľa internetového obchodu, (Jazdecká predajňa, Májová 21, 851 01 Bratislava).


(6) Prevádzkovateľ internetového obchodu má právo stornovať objednávku, ak z dôvodu vypredania alebo nedostupnosti tovaru ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný dodať tovar zákazníkovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v elektronickom obchode, pokiaľ sa so zákazníkom nedohodne inak.


(7) Prevádzkovateľ internetového obchodu má právo stornovať objednávku aj v prípade, ak sa nemôže skontaktovať so zákazníkom – telefonicky, mailom (do 14 prac. dní)


(8) O stornovaní objednávky bude zákazník preukázateľne informovaný telefonicky alebo emailom.


(9) V prípade, že kupujúci už zaplatil za zrušenú objednávku na tovar časť alebo celú kúpnu cenu, bude mu táto čiastka vrátená do 14 dní od zrušenia objednávky, bezhotovostným prevodom na ním určený účet.

Čl. 7 – Platobné podmienky

(1) Pri platbe na dobierku je zákazníkovi popri cene tovaru účtovaný aj príplatok podľa aktuálnej ceny prepravy, ktorá je uvedená na stránke elektronického obchodu. Celkovú platbu dobierky zákazník v plnej výške uhradí kuriérovi pri prevzatí zásielky. Platba na dobierku sa vzťahuje iba na územie Slovenskej Republiky. Pri zásielkach do zahraničia je možné platiť iba vopred bankovým prevodom.


(2) V prípade platby prevodom na účet, zákazník zrealizuje platbu bezodkladne po potvrdení objednávky, najneskôr však do 3 kalendárnych dní. Zakúpený tovar bude vyexpedovaný až po zaplatení jeho ceny, čím sa rozumie pripísanie celej ceny tovaru vrátane prípadného príplatku za prepravu na účet prevádzkovateľa internetového obchodu. Ak nebude platba prevádzkovateľovi internetového obchodu pripísaná na účet do troch kalendárnych dní od potvrdenia objednávky, má právo predmetnú objednávku stornovať.


(3) V prípade, že zmluvným stranám vznikne nárok na vzájomné vrátenie poskytnutých plnení alebo poskytnutých plnení znížených o storno poplatok, vyrovnajú si tieto záväzky do 14 dní od vzniku práva na vrátenie plnení, t.j. od platného odstúpenia od kúpnej zmluvy.


(4) Platba je možná (ak si príde zákazník osobne vyzdvihnúť objednaný tovar cez e-shop) iba v hotovosti alebo prevodom na účet – podľa bodu (2) tohto článku.

Čl. 8 – Podmienky dodania tovaru

(1) Ak sa nedohodlo inak, prevádzkovateľ internetového obchodu sa zaväzuje tovar dodať v čo najkratšom možnom termíne od emailového oznámenia zaevidovaní objednávky zákazníkovi.


(2) Pri dodaní tovaru sa zákazník zaväzuje otvoriť doručenú zásielku pred kuriérom a zistiť, či je jej obsah kompletný a nepoškodený. V prípade, že zistí nekompletnosť alebo poškodenie zásielky, spíše o tom spolu s kuriérom zápisnicu. Zákazník je povinný ihneď po doručení zásielky tovar úplne vybaliť a zistiť či nie je mechanicky poškodený. V prípade mechanického poškodenia sa zaväzuje bezodkladne informovať prevádzkovateľa internetového obchodu. Na neskoršie reklamácie mechanického poškodenia sa nebude prihliadať.


(3) Pokiaľ zákazník (kupujúci) bezdôvodne odmietne prevziať a zaplatiť dobierkou riadne dodávaný tovar bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy, je predávajúci oprávnený uplatniť si nárok na náhradu vzniknutej škody vo výške skutočných nákladov na pokus o neúspešné doručenie objednávky. V prípade, že zákazník uhradil zálohu 20 % z predajnej ceny objednaného tovaru a objednávku stornuje, predávajúci je oprávnený započítať si svoju pohľadávku s pohľadávkou zákazníka na vrátenie 20% zálohy.

Čl.9 – Spracovanie osobných údajov

(1) Kupujúci a predávajúci sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je fyzickou osobou je povinný oznámiť predávajúcemu svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, číslo telefónu a e-mailovú adresu.

(2) Kupujúci a predávajúci sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je právnickou osobou alebo živnostníkom je povinný oznámiť predávajúcemu svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, DIČ, číslo telefónu a e-mailovú adresu.

(3) Kupujúci vyhlasuje, že súhlasí v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch. Kupujúci udeľuje predávajúcemu tento súhlas na dobu neurčitú. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu kupujúcim predávajúcemu a údaje budú následne vymazané.

(4) Kupujúci si môže kedykoľvek svoje osobné údaje skontrolovať a zmeniť zaslaním požiadavky na e-mail: info@jazdeckyobchod.sk , alebo telefonicky.

(5) Prevádzkovateľ internetových stránok jazdeckyobchod.sk sa zaväzuje, že poskytnuté údaje budú použité len za účelom uzatvorenia a plnenia zmluvy na základe obchodných podmienok určených predávajúcim. Spracovávané údaje nebudú zverejnené, sprístupnené, ani poskytnuté tretej strane.

Prevádzkovateľ internetového obchodu: RAINHORSE, s.r.o.

Bratislava 05.05.2020


Ako nakupovať


Technické zabezpečenie

Pre správne fungovanie stránky je potrebné mať v prehliadači zapnuté cookies. Cookies sú malé bloky dát, ktoré môžu byť uložené do Vášho prehliadača keď navštívite webovú stránku. Tieto sú potom poskytnuté danej webovej stránke pri jej ďalšej návšteve. Používanie internetového obchodu www.jazdectvo.eu vyžaduje povolenie cookies, pretože nám umožňujú identifikovať používateľa. Bez cookies by nebolo možné správne fungovanie nákupného košíka, objednávok a ani prihlásenie registrovaného používateľa. V žiadnom prípade sa neukladajú informácie o osobných údajoch a údaje ohľadom elektronického bankovníctva.

Vyhľadanie tovaru

Pokiaľ vás zaujíma určitá skupina tovarov, môžete tovar vyhľadať cez kategórie a podkategórie (pre jazdcov, chaps …). Niektoré kategórie majú svoje podkategórie kvôli ľahšiemu nájdeniu a špecifikovaniu daného tovaru. Vo vybranej kategórii si následne môžete nájsť tovar, ktorý vás najviac zaujal. Pokiaľ viete presne o aký tovar máte záujem, najľahšou cestou je vyhľadanie v okne Hľadanie. Toto vyhľadávanie sa nachádza v pravej časti. Stačí ak zadáte časť názvu.

Vloženie tovaru do nákupného koša

Tovar, ktorú si chcete zakúpiť, treba pred objednaním vložiť do nákupného košíka. Urobíte tak kliknutím na tlačidlo „Kúpiť“ pri danom tovare, alebo v detaile tovaru. V hornej časti na pravej strane „Nákupný košík“ si môžete skontrolovať stav vášho nákupu. Do košíka môžete pridať viacero tovarov, ktoré si chcete kúpiť. V prípade, že ste do košíka pridali tovar omylom, prejdite na košík (klikom na „Košík“). Tu môžete tovar odstrániť. Ak máte záujem o väčšie množstvo kusov daného tovaru, môžete tu zadať presný počet, čo Vám uľahčí nákup. Samozrejme máte aj možnosť voľby veľkosti, farby prípadne ďalších parametrov tovaru.

Objednávka

Potom, ako si do košíka vložíte všetko tovar , ktorý si chcete kúpiť, prejdite na Košík a objednávka. Tu si vyberiete spôsob dopravy a platby a zadáte vaše kontaktné údaje. Objednávku potvrdíte stlačením tlačítka Dokončiť objednávku (S odoslanim objednávky súhlasím s povinnosťou platby.). Pre objednávanie tovaru sa nemusíte registrovať.

Dodacie lehoty

Dodacia lehoty sa líšia na základe stavu tovaru:

  • na predajni (tovar máme na predajni) Dodacia lehota dobierkou je 3-5dní, Kuriérom 2 dni prípadne Expres kuriérom do 24hod.
  • na objednávku (tovar nemáme na predajni a musíme ho objednať u dodávateľa) Dodacia doba je cca 4, alebo 14 dni.

Ak ste si objednali tovar, ktorý sa medzičasom vypredal, prípadne ho dodávateľ stiahol z predaja, budeme Vás okamžite informovať (telefonicky, e-mailom).

Stornovanie objednávky

V prípade, že si prajete zrušiť objednávku, ktorá ešte nebola zrealizovaná, kontaktujte nás prosím na telefónom čísle 0907 737 454 alebo 0905 447 476, prípadne e-mailom: info@jazdeckyobchod.sk a uveďte aj číslo Vašej objednávky. Ak ste za objednávku zaplatili, peniaze Vám vrátime do 10 pracovných dní na účet, alebo iným, spoločne dohodnutým spôsobom. Ak ste platili kreditnou/debetnou kartou cez službu CardPay, môže sa doba vrátenia peňazí predĺžiť v závislosti na postupe banky pri stornovaní platby. Rovnaké termíny a spôsoby vrátenia peňazí platia v prípade stornovania objednávky, alebo časti objednávky z našej strany (vyhradzujeme si právo stornovať Vašu objednávku – napr. v dôsledku nemožnosti získania Vami objednaného tovaru o čom Vás budeme bezodkladne informovať telefonicky, alebo e-mailom).

Platba

Pre všetok tovar platí cena, ktorá je zobrazená na stránke jazdeckyobchod.sk v čase objednávania tovaru.

Doprava

Pri objednávke tovaru si vyberáte spôsob dopravy.

Záruka a reklamácia – Reklamačný poriadok

Na tovar u nás objednaný platí zákonom stanovená záruka 24 mesiacov. Táto záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom.
Opodstatnené dôvody reklamácie:

  1. Prijali ste tovar, ktorý je poškodený (v tomto prípade nás kontaktujte do 24h od prevzatia tovaru, inak vaša reklamácia nemusí byť uznaná)
  2. Prijali ste tovar, ktorý nie je kompletný. Neprišli napríklad všetok tovar. Najprv sa uistite, či Vaša objednávka nebola rozdelená na 2 balíky s rôznymi časmi doručenia. Ak došlo k chybe, kontaktujte nás do 48 hodín od obdržania zásielky, inak vaša reklamácia nemusí byť uznaná
  3. Prijali ste iný tovar

Snažíme sa robiť všetko pre to, aby ste boli s nákupom spokojní. V prípade akýchkoľvek otázok a nedostatkov prosím,kontaktujte nás e-mailom info@jazdeckyobchod.sk, alebo telefonicky 0907 737 454, 0905 447 476.

Postup reklamácie

Pre nahlásenie reklamácie prosím napíšte na e-mail: info@jazdeckyobchod.sk, alebo nahláste telefonicky na 0907 737 454, 0905 447 476. Následne tovar zašlite na našu adresu nie však dobierkou. Najlepší spôsob je zaslať tovar doporučenou zásielkou ako balík. Priložte aj kópiu daňového dokladu, ktorý ste od nás prijali a kópiu ústrižku od doručovateľa. Akonáhle prijmeme Váš tovar, budeme Vás informovať o ďalších krokoch reklamácie, k obojstranne vyhovujúcemu riešeniu. Najčastejšie posielame tovar nový (kus za kus), alebo iný, Vami vybraný (v rovnakej cenovej kategórii), prípadne Vám vrátime peniaze. Následne bude vybavená reklamácia najneskôr do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. Okamžite budete telefonicky a e-mailom informovaní o výsledku reklamácie. Pri zaslaní reklamovaného tovaru účtujeme štandardné poplatky za doručenie.

Vrátenie tovaru

Podľa zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji, máte možnosť zakúpený tovar na www.jazdectvo.eu do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru vrátiť bez udania dôvodu. Vrátenie tovaru po tomto termíne nebude akceptované. Odstúpenie od zmluvy musí prebehnúť preukázateľným spôsobom (písomne, e-mailom), nie telefonicky. Po informovaní o odstúpení nám zašlite tovar späť, najlepšie doporučenou zásielkou ako balík. Priložte aj kópiu daňového dokladu, ktorý ste od nás prijali a kópiu ústrižku od doručovateľa. Tovar zaslaný dobierkou nepreberáme. Vrátenie tovaru nie je akceptované v týchto prípadoch:

  1. Tovar má známky používania
  2. Tovar je mechanicky poškodený (zákazníkom, alebo živelnými pohromami)
  3. CD, DVD, počítačový softvér, puzzle a iné nie je v pôvodnom balení
  4. Ide o tovar, ktorý bol dodaný na špeciálnu objednávku

V prípade neoprávneného vrátenia tovaru bude tovar zákazníkovi späť vrátený na náklady zákazníka. V opačnom prípade ak bol tovar zaplatený, do 10 dní Vám vrátime peniaze a to buď prevodom na účet, alebo iným dohodnutým spôsobom.

Ochrana osobných údajov

Všetky osobné údaje poskytnuté zákazníkom v rámci objednávky tovaru či zákaznícke registrácie prostredníctvom internetového obchodu jazdeckyobchod.sk sú zhromažďované, spracovávané a uchovávané v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. K poskytovaniu osobných údajov dochádza pri odoslaní objednávky a to v rozsahu údajov uvádzaných vo formulári objednávky či v registračnom formulári.

Odoslaním objednávky, resp. uzatvorením kúpnej zmluvy, dáva zákazník v súlade so zák. č. 122/2013 Z.z. súhlas predávajúcemu so spracovaním, zhromažďovaním a uchovávaním jeho osobných údajov pre účely uzavretia kúpnej zmluvy, vybavenia objednávok a súvisiacej komunikácie so zákazníkom, ale aj po úspešnom vybavení objednávky pre účely plnenia zo zmluvy a vedenie príslušnej evidencie (napr. pri vybavovaní reklamácií, vedení účtovníctva a pod.), a to až do doby jeho písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Osobné údaje sú spracované v rozsahu: meno, priezvisko, adresa, telefón, e-mail. Zákazník má právo na prístup k svojim osobným údajom, právo na ich opravu vrátane ďalších zákonných práv k týmto údajom. Predávajúci neposkytuje, nezverejňuje a nesprístupňuje osobné údaje zákazníkov žiadnej ďalšej osobe, s výnimkou spoločností zabezpečujúcich prepravu tovaru, ktorým sú osobné údaje zákazníkov odovzdávané v minimálnom rozsahu potrebnom pre účely doručenia tovaru.

Vykonaním registrácie zákazníckeho účtu cez internetový obchod Všetko pre jazdectvo (jazdectvo.eu), zákazník súhlasí s tým, aby v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov predávajúci, prípadne tretia osoba, ako touto spoločnosťou určený sprostredkovateľ v zmysle citovaného zákona, spracovávala, zhromažďovala a uchovávala osobné údaje zákazníka poskytnuté zákazníkom pri jeho registrácii. Zákazník tiež uskutočnením zákazníckej registrácie a zaškrtnutím súhlasu so zasielaním noviniek akoukoľvek formou pri odosielaní objednávky, udeľuje predávajúcemu súhlas so spracovaním a využívaním týchto jeho osobných údajov pre účely propagačné aj marketingové a s odovzdaním týchto údajov obchodným partnerom predávajúceho na účely propagácie a marketingu, a súčasne vyslovuje súhlas s tým, aby predávajúci a prípadne tretie osoby, s ktorými táto spoločnosť uzatvorila príslušné zmluvné dojednania, posielali zákazníkovi obchodné oznámenia v elektronickej podobe, v zmysle zák. č 147/2001 Z. z. o reklame a zák. č. 610/2003 Z. z. o elektronickej komunikácii. Osobné údaje sú spracovávané v rozsahu: meno, priezvisko, adresa, telefón, e-mail.
Zákazník má právo na prístup k svojim osobným údajom, právo na ich opravu, vrátane ďalších zákonných práv k týmto údajom.

Predávajúci neposkytuje, nezverejňuje a nesprístupňuje osobné údaje zákazníkov žiadnej ďalšej osobe, s výnimkou: spoločností zabezpečujúcich prepravu tovaru, ktorým sú osobné údaje zákazníkov odovzdávané v minimálnom rozsahu potrebnom na účely doručenia tovaru (najmä Slovenská Pošta).
Súhlas so spracovaním osobných údajov a zasielaním obchodných informácií je udelený na dobu neurčitú a je možné ho kedykoľvek zdarma odvolať výslovným a určitým prejavom v písomnej forme adresovanej predávajúcemu, a to poštou, telefonicky alebo elektronicky na e-mail jazdectvo@jazdectvo.eu Odvolaním súhlasu so spracovaním osobných údajov dôjde zároveň k zrušeniu zákazníckej registrácie.
Zákazník má podľa zák. č. 122/2013 Z.z. v súvislosti so spracovaním osobných údajov najmä nasledujúce práva:

Zákazník má právo na základe písomnej žiadosti od predávajúceho vyžadovať

a) potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje o ňom spracúvané

b) vo všeobecne zrozumiteľnej forme informácie o spracúvaní osobných údajov v informačnom systéme v rozsahu podľa § 15 ods. 1 písm. a) až e) druhý až šiesty bod; pri vydaní rozhodnutia podľa odseku 5 je dotknutá osoba oprávnená oboznámiť sa s postupom spracúvania a vyhodnocovania operácií,

c) vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z ktorého získal jeho osobné údaje na spracúvanie,

d) vo všeobecne zrozumiteľnej forme zoznam jeho osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,

e) opravu alebo likvidáciu svojich nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,

f) likvidáciu jeho osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil; ak sú predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, môže požiadať o ich vrátenie,

g) likvidáciu jeho osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu zákona,

h) blokovanie jeho osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu pred uplynutím času jeho platnosti, ak prevádzkovateľ spracúva osobné údaje na základe súhlasu dotknutej osoby.

Zákazník má právo u predávajúceho na základe písomnej žiadosti namietať voči:

a) spracúvaniu jeho osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu bez jeho súhlasu, a žiadať ich likvidáciu,

b) využívaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) na účely priameho marketingu v poštovom styku, alebo

c) poskytovaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) na účely priameho marketingu.

V žiadnom prípade jazdeckyobchod.sk nemá prístup k Vaším údajom ako aj iným údajom potrebným pre pohyb s financiami. Všetky platby elektronického bankovníctva sú realizované bankou, ktorá nás iba informuje o úspešnosti/neúspešnosti realizovania platby. Nemáme žiadne informácie o Vašich prihlasovacích údajoch, zostatku na účte atď.Ochrana osobných údajov e-shopu jazdeckyobchod.sk

  1. Spoločnosť Rainhorse, s.r.o., so sídlom Májová 21, 85101 Bratislava, IČO 47612347, zapísaná na súde v Bratislave 1, oddiel Sro, vložka č.97615/8 (ďalej len „predávajúci“ alebo „správca“) spracováva v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len „Nariadenie“), nasledujúce osobné údaje:
    • meno, priezvisko
    • e-mailovú adresu
    • telefónne číslo
    • adresu/sídlo
  2. Vyššie uvedené osobné údaje je nutné spracovať pre vybavenie objednávok a ďalšie plnenie zo zmluvy, ak medzi vami a predávajúcim dôjde k uzavretiu kúpnej zmluvy. Takéto spracovanie osobných údajov umožňuje čl. 6 ods. 1 písm. b) Nariadenie – spracovanie je nevyhnutné pre výkon zmluvy.Predávajúci spracováva tieto údaje rovnako za účelom evidencie zmluvy a prípadného budúceho uplatnenia a obrany práv a povinností zmluvných strán. Uchovanie a spracovanie osobných údajov je za vyššie uvedeným účelom po dobu 10 rokov od realizácie poslednej časti plnenia podľa zmluvy, ak nepožaduje iný právny predpis uchovanie zmluvnej dokumentácie po dobu dlhšiu. Takéto spracovanie je možné na základe čl. 6 ods. 1 písm. c) a f) Nariadenie – spracovanie je nevyhnutné pre splnenie právnej povinnosti a pre účely oprávnených záujmov správcu.
  3. Na e-mailovú adresu, prípadne telefónne číslo môžu byť kupujúcemu zasielané novinky a iné obchodné správy, tento postup umožňuje § 7 ods. 3 zákona č.480/2004 Zb., o službách informačnej spoločnosti, ak ho kupujúci neodmietne. Tieto oznámenia možno kedykoľvek akýmkoľvek spôsobom – napríklad zaslaním e-mailu alebo preklikom na odkaz v obchodnom oznámení – odhlásiť.
  4. Spracovanie osobných údajov je vykonávané Rainhorse, s.r.o. teda správcom osobných údajov.
  5. Správca nemá osobu tzv. poverenca. Správcu je možné kontaktovať na emailovej adrese info@jazdeckyobchod.sk
  6. Správca osobných údajov, ako prevádzkovateľ webovej stránky jazdeckyobchod.sk používa na tejto webovej stránke súbory cookies, ktoré sú tu použité na účely:
    • merania návštevnosti webových stránok a vytváranie štatistík týkajúcich sa návštevnosti a správania návštevníkov na webových stránkach
    • základné funkčnosti webových stránok.
  7. Prosíme vezmite na vedomie, že podľa Nariadenia máte právo:
    • zrušiť kedykoľvek zasielanie obchodných oznámení
    • vzniesť námietku proti spracovaniu na základe oprávneného záujmu správcu
    • požadovať od nás informáciu, aké Vaše osobné údaje spracovávame
    • vyžiadať si u nás prístup k týmto údajom a tieto nechať aktualizovať, opraviť alebo požadovať obmedzenie spracovania
    • požadovať od nás vymazanie týchto osobných údajov, vymazanie vykonáme, pokiaľ to nebude v rozpore s platnými právnymi predpismi alebo oprávnenými záujmami správcu
    • na prenosnosť údajov, pokiaľ sa jedná o automatizované spracovanie na základe súhlasu alebo z dôvodu plnenia zmluvy
    • požadovať kópiu spracúvaných osobných údajov
    • na účinnú súdnu ochranu, ak máte za to, že Vaše práva boli podľa Nariadenia porušené v dôsledku spracovania Vašich osobných údajov v rozpore s týmto Nariadením
    • podať sťažnosť na Úrade pre ochranu osobných údajov.

Súhlas so spracovaním osobných údajov pre účely zaslania dotazníka zákazníckej spokojnosti

  1. Udeľujete týmto súhlas Rainhorse, s.r.o., so sídlom Májová 21, 85101 Bratislava, IČO 47612347, zapísaná na súde v Bratislave 1, oddiel Sro, vložka č.97615/8 (ďalej len „Správca“), aby v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len „Nariadenie“), spracovával/a nasledujúce osobné údaje:
    • emailovú adresu
    • informácie o zakúpenom tovare.
  2. Vyššie uvedené osobné údaje budú spracované za účelom:
    • zaslania dotazníkov pre zistenie zákazníckej spokojnosti
  3. Súhlas na spracovanie udeľujete po dobu 60 dní a to za účelom:
    • zaslania dotazníkov pre zistenie zákazníckej spokojnosti
  4. Na spracovanie týchto osobných údajov Správca využíva týchto Spracovateľov:
    • Poskytovateľ služby Heureka, prevádzkovanej spoločnosťou Heureka Shopping s.r.o., sídlom Karolinská 650/1, 186 00, Praha 8-Karlín, ČR
    • Případně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době společnost nevyužívá.
  5. Osobné údaje nebudú poskytnuté mimo územia EÚ.
  6. Súhlas so spracovaním je možné vziať kedykoľvek späť a to kliknutím na odkaz pre úpravu preferencií súkromia v dolnej časti webu, kde je možné udelený súhlas e-shopu odvolať. Ďalej je možné vziať súhlas späť kliknutím na príslušný odkaz v emaile s dotazníkom spokojnosti. V takom prípade sa odhlásite z odberu na strane poskytovateľa služby Heuréka.
  7. Vezmite prosíme na vedomie, že podľa Nariadenia máte právo:
    • vziať súhlas so spracovaním osobných údajov kedykoľvek späť, toto späť vzatie bude mať za následok ukončenie zasielania dotazníka spokojnosti
    • požadovať od Správcu informáciu, aké Vaše osobné údaje spracúva
    • vyžiadať si u Správcu prístup k Vašim spracovávaným osobným údajom a požadovať o ich kópiu
    • u automatizovane spracovaných osobných údajov na ich prenositeľnosť
    • nechať Vaše spracovávané osobné údaje aktualizovať, opraviť alebo požadovať obmedzenie ich spracovania
    • požadovať od spoločnosti vymazanie Vašich osobných údajov, pokiaľ sa nejedná o osobné údaje, ktoré je Správca povinný alebo oprávnený ďalej spracovávať podľa príslušných právnych predpisov
    • na účinnú súdnu ochranu, ak máte za to, že Vaše práva podľa Nariadenia boli porušené v dôsledku spracovania Vašich osobných údajov v rozpore s týmto Nariadením
    • v prípade pochybností o dodržiavaní povinností súvisiacich so spracovaním osobných údajov sa obrátiť na Správcu alebo na Úrad na ochranu osobných údajov

Súhlas so spracovaním osobných údajov pre účely zobrazovania marketingových ponúk

  1. Udeľujete týmto súhlas Rainhorse, s.r.o., so sídlom Májová 21, 85101 Bratislava, IČO 47612347, zapísaná na súde v Bratislave 1, oddiel Sro, vložka č.97615/8 (ďalej len „Správca“), aby v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len „Nariadenie“), spracovával/a nasledujúce osobné údaje:
    • marketingové cookies (anonymné)
    • aktivita užívateľa (prehliadané produkty a stránky, nákupné správanie)
  2. Vyššie uvedené osobné údaje budú spracované za účelom:
    • marketingového spracovania Vašich nákupných preferencií, ak túto dobu nepredĺžite
    • personalizácie (teda prispôsobenia) obchodných ponúk alebo kampaní
  3. Súhlas na spracovanie udeľujete po dobu 90 dní a to za účelom:
    • marketingového spracovania Vašich nákupných preferencií, ak túto dobu nepredĺžite
    • personalizácie (teda prispôsobenia) obchodných ponúk alebo kampaní, pokiaľ túto dobu nepredĺžite
  4. Spracovanie osobných údajov je vykonávané Správcom osobných údajov, osobné údaje však môžu spracovávať aj títo spracovatelia:
    • Poskytovateľom služby Facebook Ads, prevádzkovanej spoločnosťou Facebook Inc., sídlom 1601 Willow Road, Menlo Park, CA 94025, USA
    • Poskytovateľom služby Google AdWords, prevádzkovanej spoločnosťou Google Inc., sídlom 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA
  5. Osobné údaje nebudú poskytnuté mimo územia EÚ. (Servery na území EÚ)
  6. Súhlas so spracovaním je možné vziať kedykoľvek späť, a to úpravou preferencií ochrany súkromia v pätičke webu alebo zaslaním emailu.
  7. Vezmite prosíme na vedomie, že podľa Nariadenia máte právo:
    • vziať súhlas so spracovaním osobných údajov kedykoľvek späť, toto späť vzatie bude mať za následok zabránenie spúšťania remarketingových kódov reklamných nástrojov a zabránenie personalizácie obsahu na webových stránkach e-shopu
    • požadovať od Správcu informáciu, aké Vaše osobné údaje spracúva
    • vyžiadať si u Správcu prístup k Vašim spracovávaným osobným údajom a požadovať o ich kópiu
    • u automatizovane spracovaných osobných údajov na ich prenositeľnosť
    • nechať Vaše spracovávané osobné údaje aktualizovať, opraviť alebo požadovať obmedzenie ich spracovania
    • požadovať od spoločnosti vymazanie Vašich osobných údajov, pokiaľ sa nejedná o osobné údaje, ktoré je Správca povinný alebo oprávnený ďalej spracovávať podľa príslušných právnych predpisov
    • na účinnú súdnu ochranu, ak máte za to, že Vaše práva podľa Nariadenia boli porušené v dôsledku spracovania Vašich osobných údajov v rozpore s týmto Nariadením
    • v prípade pochybností o dodržiavaní povinností súvisiacich so spracovaním osobných údajov sa obrátiť na Správcu alebo na Úrad na ochranu osobných údajov
0
    0
    Nákupný košík
    Váš košík je prázdny